maandag 18 juli 2011

zpagetti

aan gestoken door linda (de buurvrouw) ben ik begonnen met zpagetti, wat is dat leuk om te doen !!!!!!!! vorige week kwam er een andere buurvrouw langs met een tafeltje wat al een puur tijdje in de tuin stond , tos kan je hier nog wat van maken uhhh ja hoor, marco heeft het tafeltje geschuurd en in de grond verf gezet, ik aan het haken geslagen , schuimrubber gehaald op de markt en tadahhhh mooi krukje geworden.



we zijn bezig met een nieuwe bank, en daar moeten ook nieuwe kussens
op komen,deze met zpagetti grijs gemaakt

en ik ben ook nog met een roze bezig



kijk ook eens hier op voor nog meer kussens en prachtige andere dingen








4 opmerkingen:

  1. Gaaf, allemaal, Tos. Jij kunt ook alles, lijkt het wel.
    Mag je dit prachtig opgeknapte krukje wel houden van je buurvrouw?
    Groetjes en geniet van je nieuwe kussens op de nieuwe bank (als die er is)
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat onwijs gaaf dit krukje, en de kussens. Ik wist niet zpaghetti haken ook dit soort prachtige kunstwerken op kon leveren. Helaas kan ik niet haken :-)
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er wel zo leuk en dan wil ik ook maar eens aan de zpaghetti gaan.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tosca, leuk dat je een van mijn achtergronden (layout's) op je blog hebt geplaatst en dat je volger bent geworden.
    Als je een bijpassende handtekening wilt hebben laat het me even weten, dan maak ik er een voor je. Vermeld ook even wat er precies moet staan en je mail-adres, zodat ik hem naar je toe kan sturen. De handtekening maak ik alleen voor mijn volgers, zoals jij nu bent.
    Veel plezier met mijn layout.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen