zondag 12 mei 2013

wolvilten diertjes

uit het boek van Eline's buitenhuis
had ik het poesje gemaakt van stof, maar omdat ik graag met wolvilt werk heb ik ze daar van gemaakt.
buiten het poesje om heb ik zelf een varkentje, beertje en konijntje getekent, en ook nog met 140 % vergroot, gehaakte kleertjes aangegeven , "helemaal leuk "

 


 



 
 
allen een konijnen kopje als sleutelhanger
 
 
 
rechts en links zijn de orginele grote lappen poesen (ook uit het boek)
en die gene in het midden heb ik vergroot met 140 %

 
hier alleen het hoofdje van de lappen poes gebruikt en een granny square aan gehaakt met zachte baby katoen met een rammeltje in het hoofdje.
 
 

1 opmerking:

  1. Oooooh, Tosca, ik ben hélemaal wég van jouw schattige vilten knuffels! Héél héél lief!! En zo netjes gewerkt, werkelijk SUPER! Ook het baby-doekje is gaaf geworden!
    Mag ik vragen welk vilt je gebruikt hebt? De roze kleur is lief.

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen